Vijesti

Škola u prirodi – projekt koji učenje seli iz učionice u prirodu

Projekt Škola u prirodi uspješno je završio fazu izrade projektno-tehničke dokumentacije, čime su stvoreni čvrsti temelji za njegovu daljnju realizaciju. Projekt je pripremljen uz financijsku potporu iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO) te je u potpunosti spreman za sljedeće korake.

Ukupni prihvatljivi troškovi izrade projektno-tehničke dokumentacije iznosili su 89.750,00 eura, od čega je 80.774,99 eura osigurano bespovratnim sredstvima, što čini gotovo 90 % sufinanciranja.

Nositelj projekta je Osnovna škola Lipik, dok je stručnu i tehničku podršku u pripremi i provedbi projekta pružala Razvojna agencija PANORA. Projekt se odnosi na izgradnju Škole u prirodi na lokaciji Skenderovci kraj Lipika, u prostoru koji pruža neposredan kontakt s prirodom i idealne uvjete za boravak i učenje djece.

U okviru projekta izrađena je kompletna projektno-tehnička dokumentacija, uključujući geodetski snimak postojećeg stanja, idejno rješenje s 3D prikazom, glavni projekt, potrebne elaborate te izvedbeni projekt s troškovnicima, čime su detaljno razrađeni svi elementi buduće izgradnje.

Projektom je osmišljena moderna i funkcionalna zgrada na tri etaže, koja objedinjuje učenje, boravak i zajedničke aktivnosti u prirodnom okruženju. Objekt će imati smještaj za oko 60 učenika i nastavnika, raspoređen u 30 soba, pri čemu svaka soba ima vlastitu kupaonicu te balkon ili terasu, što omogućuje ugodan višednevni boravak.

U prizemlju su planirani učionice, restoran s kuhinjom, velika konferencijska dvorana te prostori za nastavnike i administraciju, koji će služiti kao središte zajedničkog boravka i rada. U suterenu će se, uz tehničke i servisne prostore, nalaziti dvorana za vježbanje, praonica rublja te dio smještajnih kapaciteta.

Sljedeći korak u realizaciji projekta je ishođenje građevinske dozvole, čime će se steći uvjeti za početak izgradnje i provedbu projekta na terenu.

Završetkom ove faze stvoreni su jasni temelji za realizaciju projekta Škola u prirodi, koji predstavlja vrijedan iskorak u razvoju obrazovne infrastrukture te doprinos stvaranju kvalitetnih, suvremenih i poticajnih sadržaja za djecu i mlade.

 

Skip to content